alldayschool: Vygotsky : Θεωρία κοινωνικού εποικοδομισμού
PDF) Friendship in the modern digital age. An educational scenario with WebQuest for secondary education students.
Βιβλιογραφία που αξιοποιήθηκε κυρίως για τις σημειώσεις: - ppt κατέβασμα
PDF) Δημάκος, Γ., Ζαράνης, Ν. & Τσικοπούλου, Σ. (2010). Μελετώντας τη Ζώνη Επικείμενης Ανάπτυξης σε Συνεργατικές Δραστηριότητες με Χρήση ΤΠΕ στην Αξονική Συμμετρία, In the 14th Panhellenic Conference on Informatics (PCI) 2010,
Βασικές θέσεις της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας του Vygotsky ( ) - ppt κατέβασμα
Vygotsky & Arithmos | PDF
ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΖΩΝΗ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ~ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ
Βιβλιογραφία που αξιοποιήθηκε κυρίως για τις σημειώσεις: - ppt κατέβασμα
Ανατροφοδοτήσεις Μπόντη | PDF
PDF) Συγκρίνοντας μεθόδους μαθησιακής υποστήριξης για σχεδίαση ερευνών σε μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου
3. Κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες μάθησης
Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Τι, Πώς, Γιατί - PDF ΔΩΡΕΑΝ Λήψη
Μαρία-Κυριακή Καρατζομπάνη - ppt κατέβασμα
Η «Ζώνη της επικείμενης ανάπτυξης» του L.S. Vygotsky - Ελληνική Πύλη Παιδείας
PDF) PAIDAGWGIKH EPITHEORHSH Teuxos71-2021
DOC) Ρόλος συνομηλίκων στην ανάπτυξη των εφήβων | Pinelopi Tsimpri - Academia.edu
Ενότητα 2.1_Σύγχρονες Θεωρήσεις για τη Μάθηση
DOC) Ρόλος συνομηλίκων στην ανάπτυξη των εφήβων | Pinelopi Tsimpri - Academia.edu
Η «Ζώνη της επικείμενης ανάπτυξης» του L.S. Vygotsky - Ελληνική Πύλη Παιδείας
Δραστηριότητα 1 | PDF
Η ΖΩΝΗ ΕΓΓΥΤΕΡΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ L. S. VYGOTSKY / ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΚΟΥΜΙΟΣ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: Αντιλήψεις των μαθητών για έννοιες των Φυσικών Επιστημών και διδακτική τους αντιμετώπιση (ΜΕΡΟΣ Β) - PDF Free Download
PDF) Πατσιομίτου, Σ. (2016). Περιβάλλον και περιβάλλοντα μάθησης: Ο ρόλος του παιχνιδιού στην ανάπτυξη ικανοτήτων και ευαισθητοποίησης των παιδιών για ένα αειφόρο σχολείο. Συνέδριο «Η εκπαίδευση την εποχή των ΤΠΕ και της
PDF) Συνδιαμορφώνοντας το 'δημοτικό σχολείο για όλους τους μαθητές'. Εκπαιδευτικές πολιτικές, διδακτικές πρακτικές και κριτικός αναστοχασμός: η περίπτωση του γνωστικού αντικειμένου των Μαθηματικών